Szanowny Kliencie,

 

Jeżeli masz wątpliwości lub pytania odnośnie zakupionego towaru możesz do nas wysłać błyskawiczną wiadomość używając formularza kontaktowego (TUTAJ).

Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze, dlatego poniżej przedstawiamy w kilku krokach proces złożenia reklamacji lub dokonania zwrotu.

 

 

Reklamacja

Za wady fizyczne sprzedawanych przez nas produktów przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji.

Jeżeli wykryłeś wadę w zakupionym produkcie niezwłocznie poinformuj nas o tym poprzez formularz kontaktowy (TUTAJ) wybierając temat “Dział reklamacji”

W treści wiadomości powinieneś podać zgłoszenie reklamacyjne, które powinno zawierać:

  • Imię i nazwisko reklamującego
  • Numer zamówienia
  • Datę zakupu
  • Nazwę produktu
  • Opis wady


Kolejnym krokiem będzie odesłanie do nas wadliwego produktu Pocztą-Polską wraz z podpisanym zgłoszeniem reklamacyjnym na adres: DANCO, ul.Leśna 19d, 43-300 Bielsko-Biała. Prosimy dopisać na etykiecie: "REKLAMACJA (numer zamówienia)". Kiedy otrzymamy od Ciebie produkt, rozpatrzymy reklamację nie później niż w ciągu 14 dni. W tym czasie odsyłamy produkt do producenta lub dystrybutora, który w przypadku uznania reklamacji w większości przypadków wymienia produkt na nowy.
 

 

Zwrot – prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni ale w naszym sklepie wydłużamy ten czas do 30 dni. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy poinformuj nas o tym fakcie poprzez formularz kontaktowy (tutaj), zachowując termin ustawowy w treści podając:

  • Imię i nazwisko
  • Numer zamówienia
  • Datę zakupu
  • Nazwę produktu

 

Kolejnym krokiem będzie odesłanie produktu na nasz adres: DANCO, ul.Leśna 19d, 43-300 Bielsko-Biała wraz z podpisanym formularzem odstąpienia od umowy (do pobrania tutaj).

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia towaru), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. Jednocześnie informujemy, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą być używane. Nie przysługuje Ci prawo do bezpłatnego użytkowania towarów przez 14 dni.

Większość produktów z naszego sklepu zapakowana jest w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

Jeśli zamierzasz odstąpić od umowy sprzedaży produktu użytku osobistego nie zrywaj zabezpieczających opakowanie oryginalnych plomb, taśm i folii. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych oraz wysyłanych do nas poprzez paczkomaty lub poste restante.

 


UWAGA!
Szanujemy prawa konsumentów dlatego zapisy w naszym sklepie są zgodne z aktualnie obowiązującym prawem.