Witamy na stronie pomocy FAQ. Umieściliśmy w tym miejscu odpowiedzi  na najważniejsze pytania zadawane przez naszych Klientów a jeżeli masz jeszcze dodatkowe pytania napisz do nas wysyłając email (sklep'małpa'kochliwie.pl), kontaktując się przez chat lub dzwoniąc na numer telefonu: + 48 726 46 77 22. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 17:00.

 


 

Jak mogę zrobić zakupy w sklepie Kochliwie.pl?

Zamówienia w sklepie Kochliwie.pl możesz składać poprzez sklep internetowy, jak również telefonicznie, wysłać email lub sms. Najprostszym i najszybszym sposobem jest złożenie zamówienia przez sklep internetowy, możesz kupować o dowolnej porze i w dowolnym dniu tygodnia, 24 godziny na dobę. Bez ograniczeń możesz również składać zamówienia sms lub email natomiast zamówienia telefoniczne można składać w godzinach od 9:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku, dzwoniąc pod nr tel. 726 46 77 22. W przypadku złożenia zamówienia smsem, emailem (sklep'małpa'Kochliwie.pl) w treści prosimy podać informacje umożliwiające nam realizację zamówienia czyli nazwę lub kod produktu, imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail oraz formę dostawy i formę płatności.

 


 

Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie Kochliwie.pl?

Za zakupy w sklepie Kochliwie.pl możesz zapłacić na 3 sposoby: tradycyjnym przelewem bankowym, poprzez szybkie płatności elektroniczne Przelewy24 lub PayPal oraz przy odbiorze zamówienia. Wybierając opcję PayPal możesz ponadto zapłacić kartą kredytową lub płatniczą. W przypadku płatności przelewem prosimy o dokonanie płatności na rachunek bankowy nr 41 1140 2004 0000 3602 7478 4714 (mBank) oraz podanie danych odbiorcy przelewu: DANCO ul. Leśna 19d 43-300 Bielsko-Biała (czyli właściciela marki Kochliwie.pl) a w tytule przelewu wpisać numer zamówienia. W przypadku płatności elektronicznych Przelewy24 lub PayPal płatność na naszym koncie zaksięgowana jest automatycznie, dzięki czemu niezwłocznie możemy przejść do realizacji zamówienia.

 


 

Kiedy zostanie nadana moja paczka?

Do realizacji zamówienia przystępujemy niezwłocznie po otrzymaniu płatności lub w przypadku opcji Płatność przy odbiorze zaraz po otrzymaniu zamówienia. Zamówienia realizujemy według kolejności wpłynięcia. Większość produktów posiadamy na stanie dlatego w 90% przypadków zamówienia wysyłamy w 24-48 godzin. Czas ten liczony jest w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz świąt).

 


 

Czy na paczce będą widoczne dane sklepu?

Nie. Nazwa firmy nadawczej jest inna niż nazwa sklepu, niezwiązana z branżą erotyczną. Nikt nie jest w stanie zorientować się co jest w środku przesyłki.

 


 

Jak wygląda przesyłka?

Wszystkie zamówione w naszym sklepie produkty pakujemy w sztywny, szary karton, dodatkowo owinięty czarną folią stretch. Dostawca (listonosz, kurier) nie zna zawartości paczki. Na paczce nie widnieje logo ani żadne dane sklepu. Gwarantujemy 100% dyskrecji.

 


 

Na czym polega odbiór w Punkcie Pocztowym lub na stacji Orlen?

“Odbiór w Punkcie” oraz “Stacja z Paczką” to usługi Poczty Polskiej, które polegają na dostarczeniu przesyłki do wybranej Placówki Pocztowej lub wybranej stacji paliw Orlen. Do odbiorcy wysyłany jest sms/e-mail z informacją o gotowości paczki do odbioru. Odbiorca ma możliwość śledzenia paczki on-line oraz ma aż 14 dni na jej odbiór w Punkcie Pocztowym lub 5 dni na stacji. W przypadku wybrania usługi “Stacja z Paczką” odbiór możliwy jest przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (także w święta), natomiast w przypadku wybrania usługi “Odbiór w Punkcie” odbiór możliwy jest w godzinach otwarcia wybranego Punktu Pocztowego.

 


 

Czy mogę śledzić gdzie aktualnie znajduje się moja paczka?

Tak. Każda z form dostawy oferowanych przez nas posiada możliwość śledzenia paczek.

 


 

Czy istnieje możliwość dostawy mojej paczki w sobotę?

Tak. Istnieje możliwość dostawy paczki w sobotę kurierem DPD. Zamówienie musi zostać złożone i opłacone najpóźniej w piątek do godz. 10.00. Koszt dostawy w sobotę to 30,00 zł które są doliczane do standardowej ceny przesyłki kurierskiej. Jeśli chcesz wybrać dostawę kurierem w sobotę poinformuj nas o tym pod nr. tel. 726 46 77 22 (pon.-pt., godz. 9.00-17.00) lub wyślij wiadomość email na adres sklep'małpa'kochliwie.pl

 


 

Czy oferowane w sklepie produkty są oryginalne?

Tak, oferowane przez nas produkty są w 100% oryginalne. Każdy produkt znajduje się w oryginalnym zapieczętowanym opakowaniu dostarczanym przez producenta. Dodatkowo produkty są przez nas oplombowane abyś mógł mieć pewność że nikt przed Tobą ich nie otwierał.

 


 

Czy zakupy w sklepie Kochliwie.pl są bezpieczne?

Tak. Nasza strona jest zabezpieczona i szyfrowana certyfikatem SSL, dokonywanie zakupów jak i przekazywanie nam danych jest bezpieczne, chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych (Dz.U.Nr 133 poz 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

 


 

Czy wysyłacie przesyłki poza Polskę?

Tak. Wysyłamy przesyłki poza Polskę, do krajów europejskich. Tanio i szybko - koszt wysyłki zagranicznej sprawdź TUTAJ.

 


 

Czy sprowadzicie na moje życzenie produkt spoza swojej oferty?

Tak, istnieje taka możliwość. Jeśli jesteś zainteresowany produktem którego nie mamy w sklepie poinformuj nas o tym poprzez formularz kontaktowy (znajdziesz go TUTAJ) lub mailowo na sklep'małpa'kochliwie.pl albo dzwoniąc pod nr. tel. 726 46 77 22 (pon.-pt., godz. 9.00-17.00), a sprawdzimy czy jest możliwość jego sprowadzenia.

 


 

Ile mam czasu na zwrot zakupionego towaru?

Kupując w sklepie Kochliwie.pl masz pewność, że zakupiony u nas towar będziesz mógł zwrócić bez podania przyczyny. Wystarczy, że zgłosisz nam taki zamiar w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zapraszamy do działu Zwroty i reklamacje, w którym znajdziesz wszystkie informacje pozwalające Ci szybko i wygodnie dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

 

 


Zadaj pytanie on-line Napisz do nas... Wyślij