Witamy na stronie pomocy FAQ. Umieściliśmy w tym miejscu odpowiedzi na najważniejsze pytania zadawane przez naszych Klientów a jeżeli masz jeszcze dodatkowe pytania napisz do nas wysyłając email (sklep'małpa'kochliwie.pl), kontaktując się przez chat lub dzwoniąc na numer telefonu: + 48 726 46 77 22. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 17:00.
Zamówienia w sklepie Kochliwie.pl możesz składać poprzez sklep internetowy, jak również telefonicznie, wysłać email lub sms. Najprostszym i najszybszym sposobem jest złożenie zamówienia przez sklep internetowy, możesz kupować o dowolnej porze i w dowolnym dniu tygodnia, 24 godziny na dobę. Bez ograniczeń możesz również składać zamówienia sms lub email natomiast zamówienia telefoniczne można składać w godzinach od 9:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku, dzwoniąc pod nr tel. 726 46 77 22. W przypadku złożenia zamówienia smsem, emailem (sklep'małpa'Kochliwie.pl) w treści prosimy podać informacje umożliwiające nam realizację zamówienia czyli nazwę lub kod produktu, imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail oraz formę dostawy i formę płatności.
Za zakupy w sklepie Kochliwie.pl możesz zapłacić na 3 sposoby: tradycyjnym przelewem bankowym, poprzez szybkie płatności elektroniczne Przelewy24 lub PayPal oraz przy odbiorze zamówienia. Wybierając opcję PayPal możesz ponadto zapłacić kartą kredytową lub płatniczą. W przypadku płatności przelewem prosimy o dokonanie płatności na rachunek bankowy nr 41 1140 2004 0000 3602 7478 4714 (mBank) oraz podanie danych odbiorcy przelewu: DANCO ul. Leśna 19d 43-300 Bielsko-Biała (czyli właściciela marki Kochliwie.pl) a w tytule przelewu wpisać numer zamówienia. W przypadku płatności elektronicznych Przelewy24 lub PayPal płatność na naszym koncie zaksięgowana jest automatycznie, dzięki czemu niezwłocznie możemy przejść do realizacji zamówienia.
Do realizacji zamówienia przystępujemy niezwłocznie po otrzymaniu płatności lub w przypadku opcji Płatność przy odbiorze zaraz po otrzymaniu zamówienia. Zamówienia realizujemy według kolejności wpłynięcia. Większość produktów posiadamy na stanie dlatego w 90% przypadków zamówienia wysyłamy w 24-48 godzin. Czas ten liczony jest w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i niedziel oraz świąt).
Nie. Nazwa firmy nadawczej jest inna niż nazwa sklepu, niezwiązana z branżą erotyczną. Nikt nie jest w stanie zorientować się co jest w środku przesyłki.
Wszystkie zamówione w naszym sklepie produkty pakujemy w sztywny, szary karton, dodatkowo owinięty czarną folią stretch. Dostawca (listonosz, kurier) nie zna zawartości paczki. Na paczce nie widnieje logo ani żadne dane sklepu. Gwarantujemy 100% dyskrecji.
“Odbiór w Punkcie” oraz “Stacja z Paczką” to usługi Poczty Polskiej, które polegają na dostarczeniu przesyłki do wybranej Placówki Pocztowej lub wybranej stacji paliw Orlen. Do odbiorcy wysyłany jest sms/e-mail z informacją o gotowości paczki do odbioru. Odbiorca ma możliwość śledzenia paczki on-line oraz ma aż 14 dni na jej odbiór w Punkcie Pocztowym lub 5 dni na stacji. W przypadku wybrania usługi “Stacja z Paczką” odbiór możliwy jest przez 24 godziny 7 dni w tygodniu (także w święta), natomiast w przypadku wybrania usługi “Odbiór w Punkcie” odbiór możliwy jest w godzinach otwarcia wybranego Punktu Pocztowego.
Tak. Każda z form dostawy oferowanych przez nas posiada możliwość śledzenia paczek.
Tak. Istnieje możliwość dostawy paczki w sobotę kurierem DPD. Zamówienie musi zostać złożone i opłacone najpóźniej w piątek do godz. 10.00. Koszt dostawy w sobotę to 30,00 zł które są doliczane do standardowej ceny przesyłki kurierskiej. Jeśli chcesz wybrać dostawę kurierem w sobotę poinformuj nas o tym pod nr. tel. 726 46 77 22 (pon.-pt., godz. 9.00-17.00) lub wyślij wiadomość email na adres sklep'małpa'kochliwie.pl
Tak, oferowane przez nas produkty są w 100% oryginalne. Każdy produkt znajduje się w oryginalnym zapieczętowanym opakowaniu dostarczanym przez producenta. Dodatkowo produkty są przez nas oplombowane abyś mógł mieć pewność że nikt przed Tobą ich nie otwierał.
Tak. Nasza strona jest zabezpieczona i szyfrowana certyfikatem SSL, dokonywanie zakupów jak i przekazywanie nam danych jest bezpieczne, chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych (Dz.U.Nr 133 poz 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
Tak. Wysyłamy przesyłki poza Polskę, do krajów europejskich. Tanio i szybko - koszt wysyłki zagranicznej sprawdź TUTAJ.
Tak, istnieje taka możliwość. Jeśli jesteś zainteresowany produktem którego nie mamy w sklepie poinformuj nas o tym poprzez formularz kontaktowy (znajdziesz go TUTAJ) lub mailowo na sklep'małpa'kochliwie.pl albo dzwoniąc pod nr. tel. 726 46 77 22 (pon.-pt., godz. 9.00-17.00), a sprawdzimy czy jest możliwość jego sprowadzenia.
Kupując w sklepie Kochliwie.pl masz pewność, że zakupiony u nas towar będziesz mógł zwrócić bez podania przyczyny. Wystarczy, że zgłosisz nam taki zamiar w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Zapraszamy do działu Zwroty i reklamacje, w którym znajdziesz wszystkie informacje pozwalające Ci szybko i wygodnie dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.